Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

groot probleem

  • Albert van Huissteden

    Nee dat waren ze niet, maar ik spoel ze wel uit natuurlijk maar ik haal het materiaal er niet uit, maar deze keer wel. de tweede kamer was het moeilijkste omdat daar anderhalve ton gravel in zat dat heb ik nou weggedaan en er 500 uien zakken ingeplaatst ik weet niet of je die kent ,maar ze worden hier veel gebruikt in filters het zijn fijn mazige plastic of nylon zakken ze werken goed, zijn makkelijk te spoelen en zijn niet zwaar. als je anderhalve cubic meter moet vullen, dan gaat dat goed. Regards Albert

  • www.sanchagoi.com

    Hoi Albert,

    Ik denk dat ik wel weet welke zakken je bedoelt, kunnen ook aardappelen in zitten en ze zijn er ook in het blauw(zijn een stuk groter) en daar zitten vaak PVC hulpstukken in.

    Groetjes,

    Sander

  • Cobra

    Ha, Albert,

    Fijn te lezen dat het weer goed/beter gaat met de vissen en dan ook jezelf natuurlijk automatisch.

    groet,

    Hans

  • Marcel van Es

    Hoi Albert

    Je bent nooit te oud om afstrijkjes te nemen, zeker om te weten dat er bij jou in geen velden of wegen een koi dokter is, je kunt dat met de micrskoop de kwaad aardige beestjes verglijken op het internet.( desnoods maak je er een foto van en plaats hem hier er zijn hier meerdere die er verstand van hebben)

    ik denk dat dat best een goede optie is voor jouw.

    Nu heb je je filter ruimte leeg gemaakt 15000 liter dat kost toch ook wat en uit je verhaal te lezen weet je ook niet wat nou de oorzaak van dit gebeuren is geweest?

    Groetjes Marcel