Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ruimte genoeg

  • koifreakhendrik

    je zou haast het idee krijgen dat er geen vijvers meer zijn in nederland

    dus maar een fotootje

    gr hendrik

  • marco-linden

    ja het is rustig voor mij mag het voorjaar beginnen water is nu 10 graden en eten met maten groetjes uit mijdrecht

  • sjaakmax

    hoi hoi allemaal als het nou wat makkelijker word om foto s erop te zetten dan zal het wel drukker worden

    maar u heb wel mooie vissen

  • Albert van Huissteden

    Hi KOI FREAK OM EEN TWEEDE FOTO TE PLAATSEN GA JE GEWOON TERUG NAAR TINYPIC EN DAN ZEGT HET DAAR AAN DE RECHTERKANT UPLOAD AN OTHER ONE, DAAR KLIK JE OP EN JE DOET ALLES NOG EENS, DE EERSTE ( sorry wrong caps) de eerste foto die je dus al op je notice hebt staan, die minimise je zodat je hem weer terug kunt krijgen Probeer het maar eens,

    En Sjaak ik had er ook eerst moeite mee, maar het is niet zo moeilijk hoor. Het duurde bij mij alleen erg lang, maar nou is het maar een paar minuten en hij staat er op.

    stap een: download tiny pic

    twee L.klik op browse of zoeken

    3 zoek je foto op en klik op open

    4 terug naar tiny pic l.klik on upload now. even wachten.

    5 Je ziet 5 regels, de tweede zegt code for forums and message boards

    6 LINKS .klik op die regel, die word blauw. RECHTS klik op die zelfde regel en l.klik op copy

    7 Terug naar foto pagina, klik op bericht plaatsen

    8. Recths klik en klik op paste. en dan staat hij er op, in code, je typed je boodschap klik op plaatsen, en weg is die als je een tweede wil plaatsen. minimise je brief en ga terug naar tiny pic aan de rechterkant is een lijstje de bovenste zegt upload more en dan doe je alles nog eens. om dit te vertellen heb ik ook stap voor stap deze foto van mijn nieuwe showa geplaatst. Nou heb je geen excuses meer Sjaak Laat maar eens wat zien. Regards Albert