Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vijver 2

  • koifreakhendrik

    hier mijn vijver 2 3,5 cup die ik deze week heb gemaakt hij zit ook onder dak net als de grote vijver hij circuleert gewoon met de grote vijver het water stroomt een keer per uur door de bak hij heeft ook een aparte uv lamp van 11 wat

    ik wil hier jonge koi in doen en kijken hoe zij zich ontwikkelen

    gr hendrik

  • Albert van Huissteden

    Jij bent ook wel knap met je handen geloof ik. Wat houd de lange wand recht, zonder door de druk van het water uit te buigen? Ziet er knap uit, en nou maar op de jonge koi wachten. Regards Albert

  • timmermans

    leuk bouw werkje. heb je toevallig ook foto's van de bouw want lijkt me leuk om te zien

  • koifreakhendrik

    ik heb de wanden opgebouwd met betonplex van 20 mm daar achter staande balkjes van 4 bij 10 de bovenrand is van steigerplanken die zijn 3 bij20 cm en die is dubbel en dat zorgt er voor dat hij over de lengte niet doorbuigt

    de afwerking aan de voorkant is ook van steigerplanken dus ook nog wat ektsra stuun

    de bak zit 20 cm in de grond dus daar was geen eksra stuun nodig

    fotos heb ik hier niet van gemaakt helaas

    gr hendrk

  • timmermans

    als je deze bak ook over je filter laat lopen dan kun je deze toch niet als een qarantaine bak gebruiken of was dat toch niet de bedoeling en wil je hem alleen als opkweekbak gebruiken

    toine

  • koifreakhendrik

    het is niet de bedoeling om hem als qarantaine bak te gebruiken

    gr hendrik