Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

voorstellen en fotootjes

  • Koiboi

    Hallo,

    Middels dit mailtje wil ik me even voorstellen en alvast wat zomerstemming erin brengen want het slechte weer heeft lang genoeg geduurd.

    Ik ben Jean-Pierre en trotse bezitter van een 10 kuubs vijver gelegen in Harkema, Friesland. Op de foto's staan nog wat shubunkins, deze zijn nu allemaal verhuisd en er wonen nu alleen nog japanners in mijn vijver.deze zomer ga ik zelf een nieuw filter bouwen en er komt nog een “moerasbak” van ongeveer 400 liter bij, dan komt het totaal filter gebeuren op 500 liter meerkamer en 2 keer 400 liter planten. Zo dat was het wel zo'n beetje, mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel.

    zomer 2008

  • Karashigoi

    mooie koitjes! :)

    waar schaf jij je koi altijd aan, aangezien er in Friesland niet echt veel zaken zitten?

    groeten

  • Koiboi

    Ik koop mijn koi bij Selkoi in Menaldum, gewoon goede kwaliteit japans en deze man heeft echt liefde voor z'n vissen.

  • Albert van Huissteden

    Welkom op het forum koiboi Ik hoop dat je koi hobby je vele probleemlozen jaren van vreugde zal geven. Regards Albert

  • koifreakhendrik

    hoi albert al een poosje niets van jou gehoord hoe gaat het met jou vissen

    gr hendrik

  • Albert van Huissteden

    Hi koiofreak

    je hebt zeker haast gehad toen je op deze pagina aankwam, kijk even lager naar de 21-2-09, Maar wel bedankt voor de belangstelling. Regards Albert