Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zonnebaden

  • Albert van Huissteden

    Ik had net koffie zitten drinken (ja ik heb die Hollandse gewoonte aangehouden)

    toen ik wel tien koi heerlijk zag liggen te zonnen,er bewoog er geen een. Even een foto maken, maar ik moest omlopen ,want als ze me zien denken dat ze eten krijgen.

    Camera gepakt, en van een afstand ingezoomd. en deze twee fotos gemaakt, De koi zien er zo niet zo goed uit, maar je krijgt het idee wel, maar ze begonnen alweer te zwemmen. toch maar even laten zien nou ik toch bezig ben. Regards Albert

  • koifreakhendrik

    ziet er lekker warm uit

    gr hendrik

  • timmermans

    kun je niet een beetje van het weer deze kant op sturen want dat is beter als hier

    Toine

  • www.sanchagoi.com

    Mmm, dat ziet er erg mooi en lekker uit daar Albert!!

  • Marcel van Es

    Yep Das lekker Albert hoe warm is het daar waar je bent?

    Gr. Marcel

  • Marcel van Es

    Bij mij liggen ze ook stil zowat maar dan van de kou Hahaha

    Lekker he Albert bij jullie is de zomer net begonnen toch.

    Ik denk dat ik volgend ook maar eens die kant op ga kom ik ff bij je kijken.

    Gr. Marcel van Es.Marcel van Es schreef:

    >

    > Yep Das lekker Albert hoe warm is het daar waar je bent?

    > Gr. Marcel

  • Albert van Huissteden

    Marcel je bent van harte welcome. de temperatuur hier op het ogenblik is 25 graden, we hebben al warmere dagen gehad, maar ook weer wat koudere, De jonge koi zijn aan groeien, en de Kujakus hebben nog niet gespawnd, ik denk dat ik ze maar terug in de vijver doe en volgend jaar weer probeer. Regards Albert