Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

winter

  • koifreakhendrik

    mijn vijver is weer winterklaar ik heb mijn achterwand dubbel gemaakt met foly om de kou tegen te houden mijn water is nu

    14,8 graden en het heeft vanacht ook gevroren er lach nu om 10.30 nog ijs op het dak van mijn auto dit is dus in zuidoostdrenthe

    ben wel benieuwt hoe de temperatuur in de rest van nederland is

    gr hendrik

  • Albert van Huissteden

    Ik vind het nog steeds mooi zo binnen, Ik heb die vorige foto die je hiervan plaatste afgedrukt en op de koi vergadering rond laten gaan, Ze vonden het geweldig, en wouwen allemaal weten waar het was, zo je zal wel wat aanloop krijgen. Regards Albert

  • koifreakhendrik

    hoi albert wat ik nog niet heb laten zien is, dat mijn buurman ook een koivijver heeft ,ik heb hem namelijk ook besmet met de bekende ziekte. ik heb bij hem ook een vijver van 13 cub gemetsult, de afstand van zijn vijver tot de mijne is 3meter 70 hiertussen zit alleen een schutting met een deur maar dit is nog niet alles wij hebben zamen ook nog een vijver van 7 cub deze staat boven de grond en hier zitten 50 jonge japanertjes in

    ik zet wel even een foto van zijn vijver op de pagina

    gr hendrik