Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spawning 14-10-2008

  • Albert van Huissteden

    Vandaag druk geweest met mijn buurman om de ladys en gentlemen uit te vangen uit de grote vijver, en in de diverse bordelen onder te brengen.

    Het regende weer dus was het moeilijk om in de vijver te kijken, zodoende onsnapte een male kujaku van onder het grote sleepnet, en moest het hele proces weer opnieuw beginnen..Nadat alles op zijn plaats zat hebben we de regen uitgewacht, en smiddags om 4.30 uur met de help van mijn vrouw deze fotos genomen.En nou maar afwachten. Regards Albert

  • Albert van Huissteden

    Deze foto qwas van tiny pic afgevallen en om geruild met mijn thee huis die ik er al opgezet had Maar hier is die dan toch. regards Albert

  • Albert van Huissteden

    Dat dacht ik tenminste, Ik had tinypic gesloten en weer geopend, de goede foto geopend en gecopeid en geplaatst en wat staat erop? een foto die ik al eerder geplaatst heb. Ik probeer het vanavond nog eens, als tinypic uitgerust is. Regards Albert

  • timmermans

    we hebben nu toch de foto's gezien al is het niet in de goede volgorde.

    Toine

  • Albert van Huissteden

    deze nog niet hoop ik. moet kujakus zijn

  • Cobra

    ha, ziet er goed uit Albert,

    Er staan op deze foto kujaku's, dus klopt.

    Ik moet zeggen, heb alle berichten weer even bekeken, maar overla regageren is ok zo wat, dus hierbij even, je bent goed bezig, die bouw (erg mooi en goed opgezet)en spawning, we wachten weer op je resultaten.

    wat betreft je foto's en tiny pic, geef niet op, de aanhouder wint.

    misschien dat je soms een keer in de haast vergeet opnieuw te uploaden?? En anders sluit je tiny pic steeds even af en open opnieuw en dan weer upload andere foto.

    groet en succes,

    Hans

  • www.sanchagoi.com

    Ik ben benieuwd Albert, hoeveel paartjes heb je nu bij elkaar gezet? ben je niet bang dat het teveel kan gaan worden?

    Groetjes,

    Sander

    www.sanchagoi.com

  • Albert van Huissteden

    Wel dat hangt er natuurlijk vanaf of the koi meewerken. Ik heb een Tancho vrouwtje samen gezet met drie kohaku heren, dat was op Dinsdag, de volgende ochtend waren ze druk bezig, maar de Kujakus , een vrouwtje een mannetje and een platinum man and de sankes een vrouwtje en drie heren deden niets.

    Nou is het Donderdag avond en nog niks. Ik heb er een emmer koud water bijgedaan, dat zal misschien helpen. Als ze morgenochtend nog niet aan het produceren zijn, dan haal ik de vrouwtjes er even uit, want ik moet Zaterdag en Zondag weg.

    En of het teveel word nee dat niet, want al spawnen ze over twintig mops ik ik houd er maar twee van elke spawning, de rest word weggegeven aan andere koi mensen.Als je interesse hebt kun je ook wat krijgen. Ik heb vandaag triplex opgehaald voor het dak, daar ga ik morgen mee beginnen. bedankt voor de belangstelling. Regards Albert