Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

meer progres

  • Albert van Huissteden

    Vandaag begon het te regenen dus het werk is gestopt Het is nou 10 min over vijf dus zal er wel niet veel meer gedaan worden. Deze foto gisteren genomen, Maar nu is deze kant klaar en de kant die je niet zien kunt is ook klaar. nog twee kanten en dan mag het weer uitelkaar. Houtworm zit jij ook in het houtwerk?, Ik ben uit Holland weggegaan als meubelmaker, hier overgeschakeld naar timmerman, en toen aannemer geworden. Ben nu al sinds 1991 het vak uit, en werk dus op herrinnering, Ik houd jullie op de hoogte Regards Albert

  • vincent

    lijkt me erg lastig met die ronde vormen, veel succes

  • timmermans

    ik blijf dit volgen albert want dit gaat een leuk theehuis worden.Laat vooral maar veel foto's zien

  • Albert van Huissteden

    Bedankt voor de comments ,en ik blijf posten. Ik heb net al mijn spawning mops in de drie tanks gedaan, en nou morgen gaan we vissen en hopefully spawning. houd jullie op de hoogte, Ik spawn Kohakus ,Sankes en Kujakus. Regards Albert

  • timmermans

    albert

    ook hier willen wij wel foto's van zien hoe jij dit aanpakt want we willen alles weten en er eventueel wat van leren.

    Toine

  • Albert van Huissteden

    hier nog een foto, het has been regenen dus geen verder progres,

  • timmermans

    toch wordt het al heel wat

  • houtworm

    Die bijnaam houtworm heb ik eens ooit van mijn kinderen gekregen.

    Een van mijn vele hobby's is houtbewerking.

    Het theehuisje wordt prachtig, als ik de ronde vormen zie.

    Ik denk ook wel dat de kleur rood voor de palen er prachtig bij staat.

    Succes en veel plezier met het bouwen.

    Groeten Peter