Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

progres theehuis

  • Albert van Huissteden

    hier een paar fotos van het dak, Ik wou dat er een 150 jarige japanese aannemer bij mij in de buurt woond, Zoals ze zeggen, met passen en meten… Regards Albert

  • marco-linden

    ziet er gaaf uit je zou het dak ook helemaal af kunnen maken en met een hijskraan op de onderbouw zetten alleen ik weet niet of je er met een hijskraan of iets anders bij kan

  • Marcel van Es

    Ziet er leuk uit maar ik had hget toch andersom gedaan Albert

  • Albert van Huissteden

    Ja Marcel jij misschien wel, maar met een knie die omgewisseld moet worden ,en twee heupen die al gedaan zijn blijf ik maar zoveel mogelijk van de ladders af. Nou kan ik al de problemen op de grond oplossen en pasmaken. Die hijskraan Marco daar heb ik ook aan gedacht, maar ik heb genoeg tijd, dus spaar ik me het geld uit. Regards Albert

  • timmermans

    leuk project albert, wat zijn de maten van het theehuis want zo te zien wordt het groot ben benieuwd naar het eind resultaat

  • Albert van Huissteden

    De maten zijn 3.6mtr bij 2.7 mter en 2.2 meter hoog dat is plafond hoogte, maar er komt geen plafond in. Bedankt voor je interesse, en ik zal als er wat meer progres is weer een foto plaatsen. Regards Albert

  • Marcel van Es

    Albert van Huissteden schreef:

    >

    > Ja Marcel jij misschien wel, maar met een knie die

    > omgewisseld moet worden ,en twee heupen die al gedaan zijn

    > blijf ik maar zoveel mogelijk van de ladders af. Nou kan ik

    > al de problemen op de grond oplossen en pasmaken. Die

    > hijskraan Marco daar heb ik ook aan gedacht, maar ik heb

    > genoeg tijd, dus spaar ik me het geld uit. Regards Albert

    Ja Albert dat weet ik natuurlijk niet.

    Het is dat je niet bij mij in de buurt woon anders kwam ik je daarbij helpen ik ben 202 cm groot dus zou het voor mij een mooi klusje zijn.

    Gr. Marcel van Es

  • houtworm

    Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat Albert.

    Zo te zien een professionele aanpak.

    Gr. Peter