Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vreemde vis van johan

  • johan c

    dit lijktop de vis van johan :Grotten olm

    Proteus Anguines.

  • Kieb

    een soort salamander of zo?

  • selkoi

    ik denk dat mijn zoetwaterzwijnen dat wurmpje heel lekker vinden ;)

  • Gert Geenen

    Hoi,

    in, ik meen 1983, ging ik met twee vrienden naar Kroatie op vakantie (Porec).

    Om ook wat “cultureels” te doen besloten we een grotten tocht te doen. We hadden een bordje langs de weg zien staan “Skojanske Jama”. Zoiets als “De Grotten van Skojanske”.Het bleek een wandeling door een groot grottenstelsel te zijn: schitterend hoor! Op een gegeven moment liet de gids ons ook een bepaalde “vis”zien. Hij noemde die vis de "The Human Fish, because its skin is just like that of a human, same colour and feel.

    Waarop hij er ook nog aan toevoegde: This fish is completely blind because it cannot see……………….. :) LOL

    De vis was dus inderdaad een grotten olm.

    Het lijkt me stug dat zoiets in een hollands vijvertje kan voorkomen, maar zeg nooit, nooit!! ;)

    Groet, Gert.

  • Humzgoi

    Hee raymond,

    je kunt ook gewoon op je eigen website…

    -ff met rechtermuisknop op de foto klikken die je ons wilt laten zien,

    -afbeelding eigenschappen, wat er achter image-location/property staat kopieren,

    -hier plakken volgens:

    -kleiner dan teken- img src“http:linkielinkie” -groter dan teken-

  • Humzgoi

    Hee raymond,

    je kunt ook gewoon op je eigen website…

    -ff met rechtermuisknop op de foto klikken die je ons wilt laten zien,

    -afbeelding eigenschappen, wat er achter image-location/property staat kopieren,

    -hier plakken volgens:

    -kleiner dan teken- img src“http:linkielinkie” -groter dan teken-

    bovenstaande foto staat niet op tinypic maar wordt direct vanaf jouw site geladen…

    (als je er op klikt ga je naar raymonds pagina trouwens…)

    alles nu duidelijk raymond?

    als je nog meer uitleg wilt hebben hoor ik het wel.

    groetz!