Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Foto's plaatsen !!

  • webmaster

    Op dit prikbord kunnen jullie dus vanaf nu de foto's kwijt die je met ons wil delen ! op dit prikbord gelden uiteraard dezelfde regels als op het andere prikbord !!

    Als je aan het testen bent maak dan ff een kopje aan met test-foto of iets anders, dan kunnen wij namelijk als we erg veel van dat soort postings zien staan deze in 1 keer verwijderen en blijft het hier ook een beetje gezellig , zonder die enge kruisjes !

    Veel plezier met het laten zien van de foto's !

    H&H

  • Ton

    IK zie geen foto :-)

  • Ton

    Is er ook weer een link terug naar de gewone koi site ?

  • Hans_de_Echte

    ja dit schermpje sluiten dan staat de andere er als het goed is gewoon achter !!

    Hans

  • johan c

    misschien is hij nou groter

  • johan c

  • johan c

    hm andere vissen hoe kan dit nou hans gr johan c

  • Hans_de_Echte

    Ja weet ik veel wat jij aan het uitvogelen bent ! ;D

  • patrick b

    dat is bij mij dus niet zo. als ik het foto prikbord wegklik krijg ik de koipagina weer en niet het prikbord.

    Kleuren kwijt of niet ik vind de nieuwe lay out overzichtelijker.

    Maar ach mischien ben ik wel kleurnblind.

    Groetjes

  • Gert Geenen

    Hallo Hans,

    op een ander prikbord is het heel makkelijk om zowel foto's van je eigen pc als van het www te plaatsen. Bovendien kan je een preview van je bericht zien, zodat je een gemaakte fout kan herstellen .Zou dat geen oplossing zijn dan zouden er veel minder fouten gemaakt worden en hoef je geen aparte fotopagina te hebben?

    Zal hier wel niet gaan, maar wil je me dat eens uitleggen dan?

    Groeten, Gert