Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

koude neuzen

  • Freekvogel

  • marco-linden

    goedenavond tijd niks gelezen van je . ziet er wel gaaf uit zo er komt ook altijd nog zuurstof langs de planten blijft toch altijd wel een beetje leven . maar ik zelf heb hem afgedekt en het water is boven in 7 graden en 8 graden op 1,80 m diepte maar ziet er goed uit maar voor mij mag het wel weer lente worden altijd mooi die foto's van jou paaiende koi , groetjes uit mijdrecht

  • Albert van Huissteden

    ziet er koud uit Freek Ik heb het liever zoals op mijn Nieuwjaars foto. Regards Albert

  • vincent

    Hoi Freek,

    tijdje geen berichten van je gelezen hier. Krijg het er koud van, van je foto`s!

    Ik heb gelukkig de vijverafgedekt met lichtdoorlatende, geisoleerde platen.

    vincent

  • Freekvogel

    vincent schreef:

    >

    > Hoi Freek,

    >

    > tijdje geen berichten van je gelezen hier. Krijg het er koud

    > van, van je foto`s

    :) Ja ik vind het ook koud, maar ja wij zijn warmbloedig en dan doet kou pijn.

    Ik post veel op een ander forum waar alle info van iedereen bewaard blijft. Ook minder gedoe met commercie en de belangen daarvan naar mijn gevoel.

    groet

  • Freekvogel

    Ook de groeten.

  • Freekvogel

    Jij boft maar daar, hoewel de hitte in de zomer me ook niet alles lijkt.

    groet

  • Albert van Huissteden

    Hangt er maar vanaf wat je hitte noemt, Australia is een wereld deel dus het gaat van vriezen in Tasmania tot tropisch in Darwin. Waar ik woon is de wintertemperatuur swinters overdag tussen de 15 en 25 graden, en de zomer tussen de 20 en 32 Met een uitschieter daaronder en daarboven. En ik vind dat wel lekker, de watertemperatuur in mijn vijvers komt nooit onder de 11 graden en zelfs dat is alleen maar soms voor een korte tijd. Ik ga weer van jullie zomer genieten in Augustus, misschien zie ik je dan wel, ik ga naar de show in Arcen ook. Regards Albert

  • Albert van Huissteden

    Welk forum is dat ?? Albert

  • Freekvogel

    www.hetkoiforum.be

    Een niet-commercieelforum van een belgische dierenarts die net als ik de koi (hobby en fitering) anders benadert en ook lak heeft aan de commercie. Belangenverstrengeling nul.

    groet