Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dak klaar

  • Albert van Huissteden

    Het dak is nou klaar, nou de buiten en binnenbekleding nog. maar eerst, vijver schoonmaken gras maaien ,de randjes snoeien, reparatie voor mijn vrouw, enz. Ga over een week weer verder. Wat denken julie ervan zover? Regards Albert

  • marco-linden

    wat denken we ervan !!! in 1 woord prachtig

  • Heino

    Hoi Albert,

    Heb je een japanner in dienst genomen??

    Prachtig, ook de dakbedekking ziet er hartstikke mooi uit.

    ``Ga zo door`` zullen we maar zeggen.

    Gr. Heino

  • Albert van Huissteden

    Ik heb geen Japanner kunnen vinden,Het is me wel een werk geweest, Het houtwerk in de werkplaats was makkelijk, maar het weer in elkaar zetten van af een ladder viel niet mee. om de laatste nok tegels ( ik weet het Hollands hier niet zo voor) Ridge caps er op te zetten moest ik een klein laddertje op het dak leggen, dat vanaf een plank ondersteund werd en dan zit je er bovenop en glijd er een naar beneden.Ladder op ladder af, het ging me wel in de benen zitten. Ik ben blij dat ik er eindelijk aan toegekomen ben om het te bouwen, als het volgend jaar geweest was dan had ik het niet meer kunnen doen. Van nu afaan zal het allemaal wat makkelijker worden.

    Ben blij dat julie het mooi vinden. Regards Albert

  • cokkie nooijen

    PRACHTIG!!!!!!

  • timmermans

    albert dit is echt mooi.als je nog wat tijd over hebt mag je er voor mij ook een maken.

    Toine

  • vincent

    ho ho eerst bij mij!!!

  • Albert van Huissteden

    Dat ken je toch ook zelf doen, je neemt wat hout, haalt eraf wat je niet wil laten zitten en zet het op de plaats waar je het wil hebben, en klaar ben je. Regards Albert

  • vincent

    het moet wel knap Albert en er is er maar eentje die dat kan.

  • Cobra

    Ha,ha,ha, zo eenvoudig ging het inderdaad volgens wat ik las in je berichten.

    Het is echt geweldig mooi geworden en de omgeving,tuin, werken natuurlijk bij jou nog eens extra mee, het totaalplaatje is ook heel mooi geworden zo.

    nogmaals complimenen hoor.

    groet,

    Hans