Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

growing

  • Albert van Huissteden

    Ze worden al groter, en er zijn er nog genoeg. Regards Albert

  • koifreakhendrik

    hoi albert wat doe jij met de jongkies later waar jij dan niets meer mee doet omdat zij zig kwa patroon en kleur niet zo mooi ontwikkelen ik heb zelf ook een keer een borstel met eier gekregen na een jaar had ik ongeveer 500 jonge kois die gem zoon 15 centimeter waren met wijnig kleur deze zijn later in een stuk afgesloten kanaal terechtgekomen want zulke koi raak je hier moeilijk kwijt dus vandaar mijn vraag

    ge hendrik

  • Albert van Huissteden

    hier bij mij komt het niet zo ver, vorig jaar had ik er ook veel, maar je culled als ze groeien,

    Als je kohakus kweekt dan houd je niet al die kleintjes die geen patroon hebben.

    je gooit elke die geen witte neus hebben eruit, en zo komen de nummers naar

    beneden. Ik heb een bak naast me met verdovings middel en daar gaan ze in.

    Zo blijf je over met koi die te verkopen zijn. regards Albert

  • www.sanchagoi.com

    De visjes die ik heel klein al uit selekteer knijp ik het koppie er af en gooi deze weer terug, als ze wat groter zijn gaan ze voor weinig weg, er zijn genoeg mensen die een hele grote natuurvijver hebben die het niet uitmaakt wat voor kleuren er op zitten, is nog altijd leuker om te zien dan gewone karpers.

    Groetjes,

    Sander

    www.sanchagoi.com