Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beetje verder 2

  • Albert van Huissteden

    Mijn vrouw kwam net met deze foto aan, die is een half uur later genomen dan de foto hieronder, het word hier vlug donker. Regards Albert

  • Cobra

    Ha Albert,

    Wat heb je toch een mooi plekkie daar.

    Dat is echt genieten hoor als het klaar is.

    groet,

    Hans

  • www.sanchagoi.com

    Word erg mooi Albert, maarre… hoe is het met je broed (fry)

    Groetjes,

    Sander

    www.sanchagoi.com

  • marco-linden

    jee ziet er echt gaaf uit prachtig plekje zo te zien

  • koifreakhendrik

    hoe warm is het nu bij jou albert hier valt alles van de bomen van de kou en het is hier nu een graat of 12

    gr hendrik

  • karel

    Ziet er prachtig uit maar ja wat wil je ook met die temperatuur bij jullie .Wij kunnen bijna in de winterslaap.

    Groeten Karel

  • Albert van Huissteden

    Hallo allemaal

    Ik ben gisteren de hele dag weg geweest op een bus toer met 40 andere koi mensen van onze club, we hebben zes vijvers bezocht van de noordelijke afdeling van onze society.

    We hebben mooie vijvers gezien (waar fotos van ,op het prikbord komen, en hele mooie koi ook ) en daarom heb ik niet eerder gereageert. De temperatuur gaat hier een beetje op en neer, het zal nou, het is half negen smorgens, ongeveer 20 zijn, maar het word vandaag 27. Afgelopen Vrijdag was het 35 Mijn broedsel heb ik net gevoerd, ze worden al wat groter, maar verder zijn ze nog niet veel verandert.

    Ga nou weer timmeren, ik heb de hele dag voor me. Het weer inelkaar zetten gaat toch niet zo goed als ik dacht, omdat alles eerst los in elkaar zat, en het nou vast komt te zitten, moet hier en daar iets bijgewerkt worden. Dat is allemaal een gedeelte van de aardigheid. Blijf kijken, en bedankt voor de mooie comments. Regards Albert

  • Marcel van Es

    Ik kom een keer kijken Albert

    Het ziet er al aardig mooi uit zo lekker bij je vijver.

    Gr.Marcel van Es

  • Albert van Huissteden

    Je bent welcome, je schrijft maar met de datum. tot ziens Albert